Käyttöehdot


Yleistä

Nahka-Arzi Tmi, y-tunnus: 2998827-8, osoite: Lassintie 62, 09220 Sammatti; myy käsintehtyjä nahkatuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupastamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 01.06.2019 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan  hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden materiaalit ja väri pyritään esittämään mahdollisimman tarkasti. Käytetyn laitteen näytön ominaisuudet voivat kuitenkin vaikuttaa väriin, joten emme voi taata värisävyn täydellistä toistamista.

Toimituskulut

Tilauksesta riippuen toimituskulut ovat 6-24 e.

Tilaaminen ja sopimus 

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa.  Saman tuotteen lisääminen uudestaan nostaa tuotteen määrää ostoskorissa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Maksutapoja ovat PayPal, MobilePay ja tilisiirto ennakkoon sekä käteinen noudon yhteydessä. Yrityksen nimissä ostettaessa vaihtoehtoina on  lasku. 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitustapa

Toimitamme tilaukset pääasiallisesti Postin kautta. Halutessasi voit tiedustella myös muita toimitustapoja. Muista toimitustavoista  keskustellaan aina erikseen. Valitessasi toimitustavaksi noudon, ilmoitamme, kun tilaus on noudettavissa.

Toimitusaika

Lähetän valmiit tuotteet  yleisesti 1-3 arkipäivän kuluessa, jolloin ne ovat asiakkaalla Postin toiminnasta riippuen noin viiden arkipäivän kuluessa lähettämisestä. Mikäli tuotteen toimittamisessa menee kauemmin, pyydämme olemaan yhteydessä myyjään: arto.toivanen@luukku.com, p. 040 664 0080. Mahdollisista poikkeuksista ilmoitamme erikseen.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta. Mittatilaustuotteilla, kuten asiakkaan nimellä tai logolla kuvioidulla tuotteella  ei ole palautusoikeutta, ellei tuote ole virheellinen.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi lähettämällä  tiedot alla olevaan sähköpostiimme. Tuotetta palautettaessa on ensin otettava yhteyttä myyjään. Postiennakolla palautettuja tuotteita myyjä ei lunasta.

Peruutusoikeus koskee vain alkuperäiskuntoisia tuotteita, jotka eivät ole mittatilaustuotteita. Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on myyjällä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä, mutta kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
 Rahat maksetaan suoraan asiakkaan tilille. Palautettavaa summaa ei ole mahdollista saada myyjältä.

Asiakas on velvollinen noutamaan hänelle lähetetyt paketit määräajassa. Hakemattomista ja myyjälle palautuneista paketeista perimme asiakkaalta toimitus- ja palautuskulut.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautusosoitteemme:

Nahka-Arzi Tmi

Lassintie 62

09220 Sammatti

Finland

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Asiakaspalvelu

Myyjä auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

arzi@nahka-arzi.fi

p. 040 664 0080

Vastuunrajoitus

Nahka-Arzi Tmi ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä myyjään sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).